Kategorie: Wszystkie | O mnie | Ogłoszenia
RSS
sobota, 22 listopada 2008
it would've been, could've been worse than you would ever know. (2- ∞)
∞. Kilka słów o mnie
I still need...



Zdrada i jeden wielki śmiech

JESTEM JEDNA WIELKA P0RAZKA!!
reszta jest zbedna.

--without you i'm nothin'--
(drobny problem {nie ma zadnego "you" nie bylo i nigdy nie bedzie)

1#z pewna stanowczoscia stwierdzam: #UMARŁEM
i nic tego juz nie zmieni# nawet to ze bede zyl
ale moje zycie juz nie bedzie jego tak na #prawde

!!**/Niektore z ponizszych tresci bywaja nieaktualne/**!!

Harmlessly passing your time in the grassland away
Only dimly aware of a certain unease in the air
You better watch out
There may be dogs about
I've looked over Jordan and I have seen
Things are not what they seem.

What do you get for pretending the danger's not real
Meek and obedient you follow the leader
Down well trodden corridors into the valley of steel
What a surprise!
A look of terminal shock in your eyes
Now things are really what they seem
No, this is no bad dream.

The Lord is my shepherd, I shall not want
He makes me down to lie
Through pastures green he leadeth me the silent waters by
With bright knives he releaseth my soul
He maketh me to hang on hooks in high places
He converteth me to lamb cutlets
For lo,m he hath great power and great hunger
When cometh the day we lowly ones
Through quiet reflection and great dedication
Master the art of karate
Lo, we shall rise up
And then we'll make the bugger's eyes water.

Bleating and babbling we fell on his neck with a scream
Wave upon wave of demented avengers
March cheerfully out of obscurity into the dream.

Have you heard the news?
The dogs are dead!
You better stay home
And do as you're told
Get out of the road if you want to grow old.
[tłum.]:
Bez winy trwonisz swój czas na odległym pustkowiu
Tylko mętnie świadomy unoszącego się w powietrzu niepokoju
Lepiej bądź czujny
Wokół mogą czaić się psy
Spojrzałem za Jordan i zrozumiałem
Rzeczy nie są takie, jak o nich myślałem

Co masz z udawania, że niebezpieczeństwa nie są prawdziwe
Łagodnie i posłusznie podążasz za przywódcą
Dobrze znanymi korytarzami w kierunku stalowej kotliny
To niespodzianka!
W twoich oczach śmiertelny wstrząs
Bo teraz widzisz rzeczy, jakimi są naprawdę
Nie, to nie jest zły sen

PAN JEST MOIM PASTERZEM I NIC MI NIE TRZEBA
ZMUSZA MNIE DO KŁAMSTW
POPRZEZ ZIELONĄ TRAWĘ PROWADZIŁ MNIE JAK CICHĄ WODĘ
UWOLNIŁ MĄ DUSZĘ BŁYSZCZĄCYMI NOŻAMI
KAZAŁ MI WISIEĆ NA HAKACH NA WYSOKOŚCI
NAWRÓCIŁ MNIE NA BARANINĘ
SPÓJRZCIE. MA WIELKĄ MOC I WIELKI GŁÓD
GDY NADEJDZIE CZAS W KOŃCU ZABECZYMY
POPRZEZ CICHE ZAMYŚLENIE I WSZECHOBECNE PRZEZNACZENIE
MISTRZ SZTUKI KARATE
POWSTAŃMY WIĘC
I SPRAWMY, BY W OCZACH KRETYNÓW POJAWIŁY SIĘ ŁZY

Gadając i becząc z wrzaskiem uderzam go w kark
Fala za falą obłąkanych mścicieli
Wesoło maszeruje z zapomnienia dalej do snów

Czy słyszałeś wieści?
Psy już zdechły
Lepiej zostań w domu
I rób jak ci kazali
Wynoś się z drogi, jeśli chcesz dorosnąć
taka mala drobna e tam bez sensu to jest
w sumie to kasowac nawet szkoda czasu

We don't need no education.
We don't need no thought control.
No dark sarcasm in the classroom.
Teacher, leave those kids alone.
Hey, teacher, leave those kids alone!
All in all it's just another brick in the wall.
All in all you're just another brick in the wall.
...
and nothing else matters

_______________________ _
XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX
-------- --------------------------
Czyli co.... wypalilem sie.. :// nie mam juz cos pisac..
Brakuje mi "paliwa" Moze niektorzy sie uciecza, ze nie bedzie tutaj juz takich bzdetow, ale nie wykluczone, ze ze substytutow powstana gorsze. Wiec wybaczcie, ale czasem musze pisac, chocby to oznaczalo dla mnie koniec i wstyd :/


//////////

Lep iej jest Gorzej . jest lepiej.

Wydaje mi sie ze juz nikogo nie potrzebuje. Jednak wiem, ze to co teraz jest jest nie trwale i nie wiem jak bedzie np. chocby jutro. Trzeba zmienic swiat i Fight against the "machine". No i to tyle chyba tych glupot.
Czemu bracie robisz kurwę z Muzyki??


Byc moze sie liczy tylko to co jest "teraz" (powyzej) , ale jesli chcecie macie tu ochlapy tego ch**twa i czytac jak bylo kiedys! Absolutna dowolnosc mysli i czynow:

CZEKAM przyleć i mnie WEŹ !!!

(A to tak pomiedzy -> nie ma strzalki w dol)

Dwa słońca jednego zmierzchu


W lusterku widzę, jak słońce chowa się
Tonie za mostami na tej drodze
I myślę o tych wszystkich dobrych rzeczach
Których dokończyć nie zdołaliśmy
I mam takie dziwne przeczucia
Potwierdzające się podejrzenia
Że holocaust jest tuż, tuż.

Przeżarty rdzą łańcuszek co trzyma korek
Który powstrzymuje gniew.
Pęka.
I oto nagle znów jest dzień!
Słońce jest na wschodzie, chociaż nastał już dnia kres
Dwa słońca jednego zmierzchu
Hmm.
Może rodzaj ludzki się rozpada.

Jak w chwili, gdy hamulce puszczają
I ześlizgujesz się prosto na wielką ciężarówkę
Twój strach rozciąga ten moment w nieskończoność
I już nigdy nie usłyszysz ich głosów
I już nigdy nie zobaczysz ich twarzy
Prawo już dla ciebie nie istnieje

I gdy topi się szyba
Twe łzy zamieniają się w parę
Tylko węgiel pozostaje
W końcu pojmuję
Uczucia tych niewielu
Diamenty i popioły
Wrogowie i przyjaciele
W obliczu końca wszyscyśmy równi.
PINK FLOYD
(A to tak pomiedzY ^)

///





/////////////////////////////////// //////



Bo nie ma idealow :(....
Moze dlatego to wszystko ponizej?:


Boje sie! Ratuj mnie!

absolutna Nieczułość (?)

KIEDYŚ TU BYŁO COŚ NAPISANE

+ + +

Nie chce sie bawić w "życie";..







Najchetniej to juz dawno bym odszedl, ale niestety sytuacja zmusza mnie, aby dalej {bezsensownie} trwać...

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ ~~~~~~~~~~`

wiec ok. Od razu mowie. Nie mam ochoty mna dluzsze zycie!!
Moze uratowac ma szanse mnie milosc...
Wiec, napisz jesli u Ciebi tez jest zle...
ALe OD RAZU PISZE:
Wiadomosci , ze ktos mi wpolczuje itp byc moze nie
bede nawet czytal.
PRzepraszam, jezli pisze dla kogos niezrozumiale
ale troche u mnei zle jest :/ i juz nie wiem nawet troche co mysle...



I need some FREEDOM
FREEDOM for my people

-te słowa(...)

.. .

.

Wlasciwie czy warto tu cokolwiek pisac?? Tylko co ja mam (.) robic??!!!!!

I wanna be end!

A dzisiaj jest jeszcze gorzej...

Tak jest tak tylko wszytkim szkodze, uwazajcie na mnie. Nie piszcie wiec, jezeli nie chcecie cierpiec przeze mnie...
Wszystko to porazka!
Probowalem sie zabic i to nawet nie wyszlo i przeze mnei nam sie nie udalo....


Wszysko jest nie wazne niewazne
Nic sie juz nie liczy
Chodzi tylko o....

tylko 3 powyzsze wersy , reszta jest zbedna do czytania


2, Hej... Napisz... może to akurat będe ja dla Ciebie, a Ty dla mnie...mam troszeczke wymagań, ale myśle, że wyjdzie to w rozmowie... kliknij nic nie tracisz, a ja z każdym dniem ....
12:45, adam_mi2 , O mnie
Link Dodaj komentarz »
it would've been, could've been worse than you would ever know.(1)

 

 

----------------------------------- ---------------------------
Ja cały czas czekam... czy naprawdę nie ma nikogo, kto byłby mnie wart |

----------------------------- ---------------------------------
xx xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
____ _______________________________________

12:36, adam_mi2 , O mnie
Link Dodaj komentarz »
Long long time ago part XVI & XVII

XVII. * Moje zainteresowania

  • muzyka
  • surfowanie po Internecie
  • komputery
  • programowanie
  • sport
    * i by było tego jeszcze troche
    * ale tak naprawde nic mnie nie obchodzi
  •  

    XVI. * Moja muzyka

  • blues
  • hiphop
  • jazz
  • klasyczna
  • metal
  • pop
  • punk
  • rock
  • techno
  • 12:30, adam_mi2 , O mnie
    Link Dodaj komentarz »
    Long long time ago part II - XV
    XV. Lubię...
    KIEDYŚ TU BYŁO COŚ NAPISANE
    KIEDYŚ TU BYŁO COŚ NAPISANE
    jeszcze gdzies nizej cos sie na ten temat znajdzie..
    ale tak naprawde nic mi nie sprawia przyjemnosci
    mam nadzieje, że polubie swoja śmierć
    XIV. Nie lubię...
    KIEDYŚ TU BYŁO COŚ NAPISANE
    KIEDYŚ TU BYŁO COŚ NAPISANE
    najbardziej nie lubie ŻYĆ

    XIII. Jak wyglądam
    Ideałem piękna to ja nie jestem, ale myślę że odrażająco brzydki też nie.... sama ocenisz.... :)

    XII. Ulubione tematy rozmów
    porozmawiajmy troche to same wynikną...,,



    XI. Duże i małe hobby
    Czym to ja się nie interesuje(?). To chyba zależy od nastroju. Czasami lubię to, a kiedy indziej co innego... hm.... muzyka jest ważna....

    KIEDYŚ
    (zespoły/artysci, których słuchanie sprawiało mi mniejszą lub większa przyjemnośc / wywierało emocjonalny wpływ)


    ABBA
    AC/DC
    Air
    Anathema
    Archive
    Badly Drown Boy
    Frankie Goes To Hollywood
    Deep Purple
    Franz Ferdinand
    Goya
    Interpol
    Led Zeppelin
    Nirvana
    Oasis
    Queen
    Pink Floyd
    Sex Pistols
    StereoMC's
    The Clash
    The Cooper Temple Clause
    The Doors
    The Libertines
    The Raveonettes
    The Verve
    Ultravox
    ----------------- --
    Richard Ashcroft
    David Bowie
    David Gray

    i

    wiecej wypisywac nie mam sily .

    X. Szukam i wymagam od partnera
    Nie ma idealow! A ja chyba nie jestem w stanie tego zaakceptowac, wiec bede sam?

    Aby tak jak ja chciał przeżyć prawdziwą miłość, która potrafi wszystko zaakceptować i jest gotowa na wszystko.

    /Status (związki): tam bylo kiedys, ze szuka prawdziwej .. milosci /chwilowo zawieszam jeszcze ten ostatni raz//

    IX. Wolny czas spędzam na...
    słuchaniu muzyki, surfowaniu po necie, grze na kompie, imprezkach jak jest okazja, pakowaniu na siłce...
    Jak napisałem to również zależy od nastroju
    *LONDON CALLING
    There is NO FUTERE for me "Sex Pistols - God Save The Queen" Mijaniu mojego zmarnowanego życia

    VIII. Imprezy, koncerty i wyjścia do klubów
    nie mam okazji za bardzo , ale tak to lubię- czasem trzeba się rozerwać Szkoda tylko ze samemu :(

    VII. O pracy
    jak coś robie to robie to do końca, ale chyba bym nie mógł robić przez 40 lat tego samego. Mam pomysłek.... narobić się.... zapewnić sobie kase do końca życia najszybciej jak będzie możliwe i zamieszkać w spokojnym miejscu z odpowiednią kobietą. Może z Tobą???

    VI. O szkole, studiach
    jak mam nastrój to nawet fajnie troche się pouczyć. Chciałbym abym mógł uczyć się tego na co w danym momencie mam ochotę

    Chociaz wlasciwe to i tak bez sesnu....


    V. Sport to dla mnie...
    rozrywka i możliwość duchowego i fizycznego rozwijania siebie

    IV. Ulubione filmy
    Filmu ulubionego nie mam.
    Z kazdego gatunku mi sie jakis podoba - tak dlugo az obejrze lepszy.. 2gi jednakowej jakosci mnie raczej nuzy.
    Kiedys podobał mi się "Kolor zachodu Słońca" . "Przekleństwa niewinności"..., Na drugim biegunie seria o "007" tego typu badziewia... No i mnostwo ktorych tytulow nie pamietam

    III. Ulubione książki
    już nie czytam..


    II. Seks to dla mnie...
    heh
    mialy to byc najpiekniejsze chciwle mojej uronionej milosci, ktora nigdy nie przyszla
    12:26, adam_mi2 , O mnie
    Link Dodaj komentarz »
    Long long time ago:
    Jakie są moje związki
    Na odleglość.....
    krotkie, nieudane i szkodliwe... |
    12:22, adam_mi2 , O mnie
    Link Dodaj komentarz »